آخرین اخبار
کد مطلب: 80340
سردار آسودي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
پس از ساليان طولاني شکنجه، ذره‌اي از ولايت‌پذيري رزمندگان کم نشد / "کو رهبرم خميني" اولين جمله آزادگان
تاریخ انتشار : 1393/05/27
نمایش : 1252
معاون فرهنگي و تبليغات سپاه گفت: رزمندگان و آزادگان ايران اسلامي، مدلي به نام مقاومت در برابر شکنجه‌ها و فشار‌ها ارائه دادند.
به گزارش سلام لردگان, سردار آسودي، معاون فرهنگي و تبليغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اظهار داشت: رزمندگان و آزادگان ايران اسلامي، مدلي به نام مقاومت در برابر شکنجه‌ها و فشار‌ها ارائه دادند.

وي در خصوص ورود آزادگان به ميهن اسلامي افزود: در اين زمينه خاطره‌اي نقل کنم، روز اول در مرز خسروي بودم که در منظريه عراق در طي تشريفاتي که نمايندگان سازمان ملل (un) حضور داشتند، ما اولين اتوبوس‌ها را که آزادگان در آن بودند تحويل گرفتيم که پس از عبور از منظريه به مرز خسروي رسيديم.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه با اشاره به ولايتمداري، دين‌داري و دفاع از خاک کشور توسط آزادگان اظهار داشت: تمام آزادگان وقتي از اتوبوس‌ها پياده شدند اولين حرفشان اين بود که «کو رهبرم خميني» و با اين جمله سوز و گداز و عشقشان را نسبت به رهبري ابراز داشتند و سراغ رهبرشان را با گريه گرفتند و سجده شکر را به جاي آوردند.

وي با اشاره به وجود نمايندگان بين‌المللي و ضبط اين تصاوير افزود: با وجود شکنجه‌هاي مديد و طولاني‌مدت اما عشق به امام(ره) و ياد ايشان ذره‌اي در اين آزادگان کم نشد و اولين جمله‌اي که اين آزادگان گفتند " کو رهبرم خميني" بود.

سردار آسودي تصريح کرد: مقاومت رزمندگان و آزادگان ايران اسلامي در مقابل فشارها، يک مدل است که اگر يک رزمنده با تمام تلاش خود اسير شد بايد مقاوم باشد و اين مدل خود به خود جاي خود را در بين ملت‌ها باز خواهد کرد.

وي همچنين در مورد ترويج فرهنگ و مدل مقاومت در اسارت افزود: يکبار صدام عفلقي يک تعداد نوجوان، تقريباً ۲۳ نفر را اسير کرده و خود صدام هم حضور پيدا کرده بود. رژيم بعث سعي داشت با تهديد و تطميع، مقاومت اين نوجوانان را بشکند اما در‌‌ همان جلسه‌‌، بسيجيان ۱۴، ۱۵ ساله آنچنان جواب صدام عفلقي را دادند که حربه رژيم بعث با شکست مواجه شد.

سردار آسودي تصريح کرد: بعثي‌ها سعي داشتند رزمندگان را از مدل خود که سربلندي و مقاومت در اسارت بود، دور کنند که با شکست مواجه شدند.

معاون فرهنگي و تبليغات سپاه در خصوص مقاومت رزمندگان خاطر نشان کرد: رزمندگان تا آخرين نفس و تا آخرين قطره خونشان دفاع کردند و واقعاً به راحتي اسير نشدند؛ رزمندگان اسلام در عرصه جنگ تمام تلاش خود را کرده و مدلي به نام مقاومت در برابر شکنجه‌ها و فشار‌ها را ارائه کردند.
منبع. باشگاه خبرنگاران جوان
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس